مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اسامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند 2021

اسامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند 2021

افرادی که تصمیم می گیرند مهاجرت به هلند را از طریق تحصیل پیش ببرند پس از فارغ التحصیلی خود و پیش از انقضای ویزای تحصیلی، باید شغلی در هلند پیدا کنند تا بتوانند ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کاری نمایند. لازم به ذکر است که اگرچه زبان رسمی در کشور هلند، زبان هلندی است اما هلندی ها بیش از سایر کشورهای غیر انگلیسی زبان اروپایی به انگلیسی تسط دارند. نتیجتا با وجود نرخ بیکاری 2.9% در سال 2020 و تسلط بیش از 90% مردم هلند به زبان انگلیسی برای کسانی که از دانشگاه های برترهلندی فارغ التحصیل شده اند حتی اگر آشنایی زیادی با زبان هلندی نداشته باشند، ساده خواهد بود.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند و دلایل تحصیل در هلند

محیطی بین المللی و چندفرهنگی

ممکن است عده ای بپرسند: «چرا در هلند تحصیل کنم؟». اما با قایق رانی روی کانال ها و دریاچه ها و لم دادن روی ساحل، لذت بردن از منظره ی جنگل، آب و هوایی معتدل و گذرگاه هایی که آلمانی ها، فرانسوی ها، چینی ها و بسیاری از فرهنگ های دیگر با یکدیگر ملاقات میکنند، بهتر است بپرسیم: «چرا که نه؟»

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ها در طول تحصیلشان کمک میکنند.

هلند همچنین کشورغیرانگلیسی زبانی استثنائی است که تقریباً 95 درصد مردم آن به انگلیسی صحبت میکنند. این مورد، زندگی، تحصیل و کار کردن در آن را برای دانشجویان بین الملل بسیار راحت و لذت بخش میکند. مردم هلند همچنین دارای ذهنی باز و پذیرا هستند که به هر شخص اجازه ی ابراز عقیده میدهند. این ویژگی شخصیتی در طول تحصیلات شما بسیار مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

هزینه های کم تحصیل

تحصیل در هلند، در مقایسه با کشورهای انگلیسی زبان دیگر مانند انگلیس و آمریکا چندان گران نیست. دولت هلند هزینه های تحصیلی جهت تحصیلات تکمیلی ارائه میدهد و هزینه های ثبت نام نسبتاً پایین هستند. با استاندارد شناخته شده ی تحصیل در این کشور و هزینه های نسبتاً کم زندگی، تحصیل در هلند ارزش واقعی پول را به شما نشان می دهد. هزینه های ثبت نام سالانه برای یک دوره یا برنامه ی تحصیلی در یک موسسه ی تحصیلات تکمیلی در هلند از حدود 1900 یورو برای دانشجویان اروپایی و 6000 یورو برای غیراروپایی ها، بسته به نوع موسسه، شروع می شود. 

علاوه برآن، اگر تصمیم به اتخاذ شغل در کنار تحصیلات بگیرید، میتوانید این هزینه ها را اعلام کرده و کمی از پول را از مالیات پس بگیرید. چه فرصت عالی ای! به علاوه بسیاری از دانشگاه های هلندی کمک هزینه تحصیلی و تحقیق ارائه میدهند که میتواند هزینه های ثبت نام را کاهش یا به طور کامل پوشش دهد.

شیوه های نوآورانه ی تدریس

سیستم آموزشی هلند کیفیت بسیار بالایی داشته و دانشگاه های هلند در سراسر دنیا به دلیل امکانات و دوره های مدرن و با طراحی بالا شناخته شده هستند. شیوه ی تدریس بر کار گروهی تأکید داشته که به دانشجویان بین الملل امکان ملاقات با افراد هلندی و دیگر دانشجویان خارجی را می دهد. دانشگاه های هلند تأکید زیادی بر ارتباط شخصی خوب بین دانشجویان و اساتید دارند. اغلب سمینارها و کلاس ها در گروه های کوچک 15-30 نفره تشکیل می شود. بیشتر تکالیف شما شامل کار گروهی است که نه تنها مهارت های آکادمیکتان را، بلکه توانایی شما در کارکردن گروهی و بودن عضوی از یک تیم را بالا می برد. دانشگاه های هلند بسیاری موارد عملی را در دوره های خود قرار می دهند. تأکید زیادی بر تجربه های عملی مرتبط با رشته ی تحصیلی شده و دانشگاه ها با کمپانی های هلندی و بین المللی ارتباط خوبی دارند، تا دانشجویان بتوانند تجارب عملی کسب کنند.

علاوه بر دانشگاه های عمومی، دانشگاه هایی برای علوم کاربردی وجود دارد که تحصیلات تخصصی تری را فراهم می کنند. برای کسانی که مایلند بینشی در مورد موارد عملی به دست آورند، یک دانشگاه علوم کاربردی میتواند بسیار جذاب باشد. این دانشگاه ها بیشتر بر تجارب عملی و کمتر بر علوم تحقیقی و تئوری تمرکز دارند.

خرج زندگی معقول

در مقایسه با دیگر کشورهای اروپای غربی، هزینه ی زندگی در هلند نسبتاً کم است. با توجه به تجربه ی خود و دوستانم، شما به مبلغی نزدیک به 800 تا 1000 یورو در ماه نیاز خواهید داشت. برای تأمین این هزینه، میتوانید یک شغل پاره وقت و هزینه ی تحصیل را با هم ترکیب کنید. اگر دانشجوی عضو اتحادیه ی اروپا هستید، میتوانید 32 ساعت در ماه کار کرده و امتیاز 265 یورو و کارت حمل و نقل عمومی رایگان در طول هفته یا آخر هفته را نیز دریافت کنید. 

وبسایت های مفید بسیاری برای یافتن محل اقامت برای دانشجویان وجود دارد. به شما توصیه میکنم که برای یافتن اقامتگاه زودتر اقدام کنید، چرا که تقاضای بسیار زیادی برای آن وجود دارد. تجربه به من نشان داده اگر تحصیل خود را در سپتامبر میخواهید آغاز کنید، بهترین زمان برای یافتن محل سکونت ماه می، ژوئن یا ژولای است. هرگز تا آگوست صبر نکنید، چرا که قطعا اتاق هایی با هزینه های گزاف یا کیفیت بسیار پایین پیدا خواهید کرد.

به عنوان یک دانشجو، همچنین میتوانید در بسیاری از بارها، رستوران ها، موزه ها و سینماها از تخفیف برخوردار شوید. میتوانید به راحتی در شهر با یک دوچرخه رفت و آمد کنید. این روش نه تنها روشی بسیار رایج در هلند، بلکه یک راه رفت و آمد ارزان قیمت است. شما حتما باید برای یک کارت ISIC برای گرفتن بسیاری تخفیف های دیگر درخواست دهید.




دوره های متعدد به زبان انگلیسی

هلند اولین کشور غیرانگلیسی زبان است که در آن دانشگاه ها شروع به طراحی دوره ها و مدارج بالاتر به زبان انگلیسی، برای جذب دانشجویان خارجی، کردند. بیش از 2100 دوره ی تحصیلی به زبان انگلیسی در هلند موجود است، که حیطه ی وسیعی از رشته ها، دوره های لیسانسی، پیش نیاز لیسانسی، ارشد، دکتری، دیپلم و دیگر مدارک را دربرمیگیرد.

این موقعیت به نظر عالی میرسد، تحصیل با کیفیت بالا، قیمت معقول در یک کشور بین المللی با مردمانی با دید باز. با این حال، اگر شما از کشوری هستید که زبان انگلیسی زبان مادری شما نیست، دانشگاه های هلند، مقررات سخت گیرانه ای در مورد زبان دارند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، باید در یکی از آزمون های تافل، آیتلس یا یک تست انگلیسی مشابه شرکت کنید. پیش از فرستادن درخواست به دانشگاه، باید دانشگاه مورد نظر خود را در مورد مقررات و پیش نیازها چک کنید.

همانطور که گفتم، هلند کشوری بین المللی و بسیار راحت است، چرا که بسیاری افراد به انگلیسی صحبت میکنند. با این وجود، به نظر من گذراندن دوره ی ابتدایی زبان هلندی می تواند بسیار باارزش باشد، حداقل برای گذراندن مقدمات این زبان و بسیاری از دانشگاه های هلند، دوره های این زبان را برای دانشجویان بین المللی برگزار میکنند. همچنین میتوانید از منابع آنلاین، اپلیکیشن های زبان یا دیکشنری ها برای یافتن دوره های زبان و تسهیل اقامت خود در هلند استفاده کنید.

فرصت های ناب سفر

هلند در مرکز اروپا واقع شده و از تمامی شهرهای مهم اروپایی به راحتی قابل دسترسی است. هلند معمولاً به عنوان 'دروازه ی اروپا' شناخته می شود. پرواز از آمستردام به پاریس، برلین، بروکسل یا لندن تنها یک ساعت طول می شکد. همچنین ارتباط از طریق خط راه آهن و قطار به شهرهای عمده ی اروپایی به خوبی انجام می شود.

هلند همچنین سیستم حمل و نقل پیشرفته و منسجمی داشته و تخفیف های متعدد برای دانشجویان، حمل و نقل و سفر را راحت و مقرون به صرفه میکند. چنانچه ذکر شد، اگر 32 ساعت در ماه کار کنید، میتوانید کارت رایگان تردد با حمل و نقل عمومی (O V-chipkart) را دریافت کنید. این کارت ها گشت و گذار در کل کشور را برای شما بسیار راحت می کند. از آن گذشته، سهولت و قیمت کم دوچرخه سواری، که وسیله ی حمل و نقل مورد علاقه و ترجیح هلندی هاست، برای گشت و گذار شما را شگفت زده میکند. می توانید با آرامش خاطر و اطمینان و آسودگی دوچرخه سواری کنید، چرا که راه های مخصوص دوچرخه در این کشور تعبیه شده است.

مدرک معتبر بین المللی

هلند همچنین به عنوان مرکز دانش با رسوم مطالعه و تحصیل غنی و دانشگاه های معتبر شناخته می شود. تحقیقات علمی در دانشگاه های هلند ارزش بالایی در سطح ملی و بین المللی دارد. تحصیل در هلند به معنای شرکت در دوره هایی با استانداردهای بین المللی بوده و در تمامی جهان معتبر شناخته می شود. مدرکی از یک دانشگاه هلندی، می تواند به شما فرصت شروع تجارت شخصی یا به دست آوردن شغلی در هریک از کشورها بدهد.

مهم ترین و شناخته شده ترین دانشگاه های هلند شامل دانشگاه آمستردام، دانشگاه لیدن و دانشگاه آترخت هستند. من شخصاً دانشگاه آترخت را هم توصیه می کنم (جایی که من در حال تحصیل دوره ی ارشد هستم). این دانشگاه نیز اعتبار بالایی داشته و شیوه ی مؤثری در تدریس به نام یادگیری بر مبنای پروژه دارد. این شیوه باعث می شود که شما به طور فعالانه بر روی مشکلات واقعی زندگی مطالعه، مشارکت و کار کنید.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند و شرایط دریافت ویزای تحصیلی هلند

موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، باید از طرف شما درخواست دهد، پس شما باید با آن‌ها برای جزئیات این پروسه در تماس باشید. با این حال، در زیر، به برخی از شرایط عمومی اشاره می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند تا آماده‌ی ارائه‌ی درخواست خود شوید. موسسه‌ی آموزشی شما به کپی‌های تائید شده‌ی پاسپورت یا ID سفر شما و همچنین مدارک خاصی نیاز دارد که همه‌ی آن‌ها، باید به زبان هلندی، انگلیسی، فرانسه یا آلمانی باشد. در حال حاضر، به هزینه‌ی غیرقابل استرداد 311 یورو برای بررسی درخواست MVV و اجازه‌ی اقامت با هدف تحصیل در هلند نیاز است. این هزینه، دو بار در سال بررسی می‌شود و در اواسط سال، ممکن است تغییر کند. شما ممکن است همچنین مجبور شوید برای تائید یا ترجمه‌ی مدارک مرتبط با کشور زادگاه‌تان، هزینه‌ای را پرداخت کنید. اگر موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، یک حامی رسمی باشد، IND تلاش می‌کند تا تصمیم خود را در عرض دو هفته پس از ارائه‌ی درخواست‌تان بگیرد.

اسامی دانشگاه های مورد تایید وزرات علوم در هلند 2021

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران 2021
گروه الف

(ممتاز)

اسم دانشگاه ردیف
Delft university of Technology 1
Eindhoven university of Technology 2
Erasmus University Rotterdam 3
Leiden university 4
Maastricht university 5
Radboud University Nijmegen 6
Tilburg university 7
University of Amsterdam 8
University of Groningen 9
University of Twente 10
Utrecht university 11
Free university Amsterdam 12
Wageningen University and Research 13
گروه ب

(خوب)

Design Academy Eindhoven
1
Maastricht School of Management 2
گروه ج

(متوسط)

Amsterdam University of Applied Sciences
1
Conservatorium Van Amsterdam 2
Hanze University of Applied Sciences 3
HAN university of Applied Sciences 4
HZ University of Applied Sciences
5
IHE Delft Institute for Water Education
6
Institute for Housing and Urban Development Studies 7
NHL University of Applied Sciences 8
Nyenrode Business Universiteit 9
Saxion University of Professional Education 10
TIAS School for Business and Society 11
Van Hall Larenstein 12
Zuyd Hogeschool 13

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند و برترین دانشگاه های هلند

تحصیل در هلند در بین دانشجویان خارجی، هر روزه محبوبیت بیشتر و بیشتری پیدا می‌کند. بخشی از این امر بدلیل دانشگاه‌های پیشروی این کشور در جهان است که به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند. در رتبه‌ بندی دانشگاه‌های جهان در Times Higher Education’s World University 2021،13 دانشگاه هلند در میان 250 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند. بهترین کالج‌ها و موسسات آموزشی هلند در 12 شهر این کشور گسترده شده‌اند. آمستردام دارای دو دانشگاه برتر در این فهرست است. همانطور که دانشجویان خارجی بیشتر و بیشتری تحصیل در یکی از دانشگاه‌های برتر هلند را انتخاب می‌کنند، تعداد دوره‌های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز افزایش یافته است. همه‌ی دانشگاه‌های هلند در این رتبه‌بندی، بیش از 40 دوره‌ی کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و برخی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه‌های آمستردام و لیدن، بیش از 100 دوره به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند.

دانشگاه های برتر هلند 2021
رتبه ی جهانی رتبه در هلند دانشگاه شهر
62
1

Wageningen University & Research

Wageningen
66 2 دانشگاه آمستردام آمستردام
70
3 دانشگاه لیدن لیدن
72 4

دانشگاه اراسموس روتردام

روتردام
75
5 دانشگاه اوترخت اوترخت
78 6

دانشگاه تکنولوژی دلفت

دلفت
70
7

دانشگاه خرونگین

Enschede 
116 8

Vrije Universiteit Amsterdam

آمستردام
121
9

دانشگاه ماستریخت

ماستریخت
136 10

دانشگاه رادبوود

Enschede
187
11

دانشگاه آیندهوفن

آیندهوفن
201-250 12

دانشگاه تیبورگ

 تیبورگ

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند و بورسیه تحصیلی

تحصیل در هلند، برای دانشجویان خارجی جذاب است، به ‌ویژه اگر بتوانید بورسیه یا کمک هزینه ای را برای تامین هزینه‌ی تحصیلات خود در هلند بدست آورید. علاوه بر دوره‌های بین ‌المللی، تحصیل در هلند زمانی جذاب می‌شود که بتوانید واجد شرایط دریافت کمک هزینه‌ی تحصیلی یا بورسیه شوید. چگونه رویای مالی شما می‌تواند برای تحصیل در هلند، به حقیقت بپیوندد؟

اصول اولیه‌ی تحصیل در هلند

تحصیلات سطح سوم -که در هلند به این نام شناخته می‌شود- برای استانداردهای بالای آموزشی و فراهم کردن یک محیط آموزشی در سطح و اندازه‌ی بین ‌المللی معروف است. بیش از 1500 دوره‌ی بین ‌المللی، در حال حاضر در دانشگاه‌های هلند وجود دارد و با اکثریت دوره‌ها که به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند، هلند مرکز آموزش برتر در اروپا شناخته می‌شود. تحصیلات عالی در هلند در دو سطح شغلی و آکادمیک در موسساتی با بودجه‌ی دولتی یا مورد تائید دولت ارائه می‌شود. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، تحصیل در هلند نسبتاً ارزان و برای دانشجویان بومی و بین‌ المللی کاملاً قابل ‌دسترس است. تحصیلات عالی در هلند در دو سطح شغلی و آکادمیک در موسساتی با بودجه‌ی دولتی یا مورد تائید دولت ارائه می‌شود. در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، تحصیل در هلند نسبتاً ارزان و برای دانشجویان بومی و بین‌المللی کاملاً قابل ‌دسترس است.

 هزینه ی تحصیلات در هلند

هزینه‌ی تحصیل در یک دانشگاه یا کالج در هلند، برای شهروندان اتحادیه‌ی اروپا، بسته به دوره و موسسه‌ی آموزشی آن، متفاوت است. NUFFIC (سازمان همکاری‌های بین‌المللی در زمینه‌ی آموزش عالی در هلند) گزارش داده که حداقل هزینه‌ی ثبت ‌نام در یک دوره‌ی آموزش عالی در هلند، 1771 یوروست. متوسط هزینه‌های آموزش برای دانشجویان غیر اتحادیه‌ی اروپا از 8000 یورو شروع می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به www.nuffic.nl. مراجعه کنید.

کاهش هزینه‌های مالی تحصیل در موسسات آموزشی هلند

در هلند، بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های زیادی به دانشجویانی تعلق می‌گیرد که قصد تحصیل در این کشور را دارند. این کار غالباً از طریق دوره‌های تبادل دانشجو یا دوره‌های بورسیه‌ای بین دانشگاه‌های همکار صورت می‌گیرد. یکی از دوره‌های موجود در دانشگاه‌های هلند، Eramus scholarship programme است که توسط کمیسیون اروپا ایجاد شده است. هدف از برگزاری این دوره، حمایت از دانشجویان اتحادیه‌ی اروپا در تمام کردن بخشی از تحصیلات‌شان در کشور دیگری عضو این اتحادیه است.




در کجا به ‌دنبال یک کمک هزینه‌ی تحصیلی بگردیم؟

دانشجویانی که می‌خواهند بررسی کنند و ببینند که کدام کمک هزینه یا بورسیه برای حمایت از تحصیلات آن‌ها در هلند وجود دارد، می‌توانند از موتور جستجوی Grantfinder در وب ‌سایت NUFFIC استفاده کنند. به‌ عنوان راهی جایگزین، به دفتر خدمات حمایت دانشجویی دانشگاه خود بروید و اطلاعاتی را در زمینه‌ی چگونگی دسترسی به بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های یک دوره‌ی تحصیلی در هلند را از آن‌ها درخواست کنید. برای آن‌هایی که قبلاً در هلند زندگی کرده‌اند، شرایط دریافت وام‌های آموزشی برای شهروندان اتحادیه‌ی اروپا و منطقه‌ی اقتصادی اروپا، در Dienst Uitvoering Onderwijs وجود دارد. درخواست‌ها و اطلاعات بیشتر در این زمینه، در وب‌سایت www.ib-groep.nl. موجود است.

دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هلند و تحصیل دکترا در هلند

متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های هلند را دارند، از مزایایی بهره مند خواهند شد که عبارتند از:

  • بهره مندی از سیستم آموزش عالی و پیشرفته؛
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی؛
  • تسلط مردم این کشور به زبان انگلیسی و آلمانی؛
  • امکان استفاده رایگان از کتابخانه های الکترونیکی و پیشرفته؛
  • امکان شرکت در کنفرانس ها، سمپزیوم های مختلف علمی و سمینارها به صورت رایگان؛
  • دریافت بورسیه های تحصیلی؛
  • امکان کار در حین تحصیل و تامین بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی؛
  • دانشجویانی که از دانشگاه حقوق دریافت می‌کنند، می‌توانند با پرداخت مالیات به‌مدت 5 سال، اقامت دائم این کشور را بدست بیاورند؛

تحصیلات دکترا در هلند، راهنمای سال 2021

هلند یکی از معتبرترین سیستم‌های دانشگاهی در اروپا را دارد. هلند همچنین کشوری است که دارای سنت‌های غنی و موفقیت‌های هنری، فرهنگی و علمی در سطح جهان است و آن را در اختیار دیگران نیز قرار داده است. تحصیل در مقطع دکترا در هلند، برای بسیاری از دانشجویانی که می‌خواهند از فرهنگ باز، نوآورانه و بین ‌المللی این کشور استفاده کنند، یک گزینه‌ی بسیار محبوب است. همچنین جمعیت چند فرهنگی و چندزبانی این کشور به این معنی است که بیشتر دوره‌های دکترا در این کشور، به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. این مقاله شامل تمام مواردی است که باید در مورد تحقیقات دکترا در هلند بدانید و شامل اطلاعات مهم و به ‌روز در مورد سیستم دانشگاه‌های هلند، ساختار دوره‌ی PhD در هلند و حقایق کلیدی و مهم در ارتباط با هزینه‌ها، بودجه و شرایط ویزاست.

فرصت‌های دکترا در هلند، چه‌ چیزهایی در سال 2021 ارائه می‌شود؟

دانشگاه‌های هلند شهرت چشمگیری در جهان دارند و مقصد محبوبی برای بسیاری از دانشجویان دکترا هستند. سیستم دانشگاهی در هلند، به قرن شانزدهم میلادی بازمی‌گردد و به پرورش و رشد بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان مشهور افتخار می‌کند.

  • محققان دوره‌ی دکترا بسیار مورد توجه دانشگاه‌های هلند هستند و امتیازات بسیاری را در اختیار دانشجویان خارجی قرار می‌دهند.
  • امتیاز اشتغال- بیشتر دانشجویان دکترا در هلند، کارمندان دارای حقوق دانشگاه، با حقوق و مسئولیت‌های مرتبط با آموزش رسمی هستند.
  • جمعیت دانشجویان خارجی- 10٪ دانشجویان در حال تحصیل در هلند، از خارج از این کشور می‌آیند.
  • سیستم دانشگاهی تاریخی- هلند چندین دانشگاه دارد که قدمت آن‌ها به قرن شانزدهم میلادی بازمی‌گردد.
  • تائید بین‌المللی- 10 دانشگاه هلند در بین 150 دانشگاه برتر جهان در سال 21/2020 قرار دارند.
  • علاوه بر این، هلند شاید تنها کشوری در جهان باشد که دانشجویان دکترا با همراهی محافظین تشریفاتی، از پایان‌نامه‌ی خود دفاع می‌کنند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: