مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کارشناسی فیزیوتراپی دانشگاه ساکسیون

کارشناسی فیزیوتراپی دانشگاه ساکسیون

ه نظر شما حرکت مهم است؟ و آیا دوست دارید با انواع و اقسام افراد کار کنید؟ آیا در خود این توانایی را می بینید که در دیگران انگیزه کافی ایجاد کنید تا ورزش بخشی ثابت از زندگی آنها شده و سلامتی و تناسب اندام آنها تضمین شود و در نتیجه آنها بتوانند در فعالیتهای اجتماعی حضوری فعال داشته باشند؟ اگر جواب شما به این سوالها مثبت است، بنابراین برنامه ی تحصیلی فیزیوتراپی بهترین گزینه برای شماست و می توانید در زمینه ی اعزام دانشجو با مشاورین ما، مشورت نمایید.

محتوای دوره فیزیوتراپی ساکسیون

در برنامه فیزیوتراپی همه چیز حول حرکت می چرخد. شما همه چیز را در مورد بدن یاد می گیرید و دانش خود را در زمینه علوم زیست پزشکی، حرکت شناسی و علوم رفتاری توسعه می دهید. با محوریت توجه به مردم، تقویت توانایی حل مسئله و جاه طلبی برای ادامه رشد خود، شما می توانید در درمان بیماران بسیار موفق باشید. در هفته 22 ساعت آموزش خواهید داشت و لازم است 18 ساعت به صورت سلف استادی درس بخوانید و هزینه های اضافی شما به غیر از هزینه ی تحصیل 400 یورو در سال خواهد بود.

چشم انداز شغلی فیزیوتراپی ساکسیون

شما به عنوان یک فیزیوتراپیست سلامتی را ارتقا می دهید. شما بیماریها را تشخیص می دهید، برنامه های درمانی تهیه می کنید و بیماران را راهنمایی می کنید. این اقدامات نه تنها شامل افراد جوان و سالم با آسیب های ورزشی بلکه شامل افراد مسن و کسانیکه بیمار مزمن دارند نیز می شود. شما همچنین می توانید روش های جدیدی برای کمک بهتر به گروه های خاصی از بیماران مانند ورزشکاران - برای مثال از طریق استفاده از فناوریهای جدید - ایجاد کنید. شما از طریق آموزش های اضافی و دوره های تازه سازی به پیشرفت خود ادامه خواهید داد. 95 درصد فارغ التحصیلان رشته ی فیزیوتراپی دانشگاه ساکسیون تا یکسال و نیم بعد از فارغ التحصیلی مشغول به کار می شوند و پایه حقوق فارغ التحصیلان برای 27 ساعت کار در هفته برابر با 1900 یورو می باشد.

زمینه وسیع کاری فیزیوتراپی ساکسیون

فیزیوتراپی یک زمینه گسترده کاری در مقابل شما قرار میدهد، بنابراین شما می توانید برای سازمان های مختلفی کار کنید: پرستاری یا مراقبت در خانه، بیمارستان، مرکز توان بخشی، باشگاه ورزشی، یا یک مرکز سلامتی و بهداشتی. البته، شما همچنین می توانید فعالیت حرفه ای خود را در داخل کشور شروع کنید، یا اینکه در خارج از کشور مشغول به کار شوید.




آینده رشته فیزیوتراپی ساکسیون

پس از اتمام برنامه فیزیوتراپی، می توانید تحصیلات خود را ادامه داده و دوره کارشناسی ارشد تخصصی یا گسترده تری را دنبال کنید. به عنوان نمونه هایی از دوره های کارشناسی ارشد تخصصی می توان به پیرپزشکی و ماساژ درمانی اشاره کرد. برخی از نمونه های برنامه های کارشناسی ارشد گسترده تر، علوم بهداشتی و علوم فیزیوتراپی هستند.

مدارک لازم برای پذیرش فیزیوتراپی ساکسیون

برای اینکه در برنامه های فیزیوتراپی ساکسیون پذیرفته شوید، باید شرایط زیر را داشته باشید.

سوابق آموزشی

دانشجویان باید شرایط تحصیل در برنامه های آموزش عالی را داشته باشند. به عبارت دیگر دانشجویان باید دیپلم داشته و یا حداقل مدارک همسان با دیپلم، همانند havo و vwo و mbo4 در هلند برای شرکت در برنامه های کارشناسی و یا برنامه های چهارساله کاربردی کارشناسی ارشد در این مرکز آموزشی را داشته باشند.  

الزامات زبانی

تذکر مهم: با توجه به نیاز دانش آموزانی که به دلیل مشکلات بهداشت عمومی قادر به شرکت در آزمون TOEFL در یک مرکز رسمی آزمون نیستند، مرکز آزمونهای تحصیلی (ETS) به صورت موقت اقدام به ارائه بسته های خانگی آزمون تافل در مناطقی خاص می کند. محتوا، قالب و تجربه ی شرکت در این آزمون با نمونه هایی که در مراکز رسمی تافل برگزار می شود تغییری پیدا نکرده است. اگر برای یک برنامه ی تحصیلی که به زبان انگلیسی برگزار می شود درخواست داده اید، باید شرایط زبان انگلیسی را برآورده کنید.

  • آیلتس: گواهینامه های آیلتس آکادمیک را با حداقل نمره کلی 6.0 قابل قبول است.
  • تافل: گواهینامه های مبتنی بر آزمون تافل بر بستر اینترنت با حداقل نمره 80 و گواهینامه های کاغذی تافل با حداقل امتیاز 550 قابل قبول است.
  • آزمون زبان کمبریج: گواهینامه های آزمون زبان کمبریج را با حداقل نمره 169 - اولین، پیشرفته، مهارت قابل قبول است.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: