مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ارشد گردشگری و مدیریت خدمات بین‌المللی در دانشگاه NHL

ارشد گردشگری و مدیریت خدمات بین‌المللی در دانشگاه NHL

آیا نگرشی خدمت‌گونه دارید و منتقد و کنجکاو هستید؟ آیا علاقه‌ی مشتری همیشه در ذهن شماست؟ آیا به‌دنبال بهترین آمادگی برای داشتن یک حرفه‌ی موفق در صنعت گردشگری هستید؟ اگر چنین است، متوجه خواهید شد که دوره‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ی گردشگری و مدیریت خدمات بین‌المللی، گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

بورسیه و شهریه تحصیلی دانشگاه گوئلف کانادا

  • دوره‌ی تحصیلی: کارشناسی ارشد
  • شروع دوره‌ی تحصیل: سپتامبر
  • مکان تحصیل: لیوواردن
  • زبان: انگلیسی
  • مدت زمان استاندارد تحصیل: 14 ماه

هزینه‌های رشته گردشگری در هلند

  • کارشناسی ارشد: 11800 یورو
  • کتاب و جزوه: 500 یورو

مهلت ارائه‌ی درخواست پذیرش رشته گردشگری در هلند

  • اتحادیه‌ی اروپا: 15 آگوست
  • غیر از اتحادیه‌ی اروپا: 31 مه




فرصت‌های شغلی رشته گردشگری در هلند

دوره‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ی گردشگری و مدیریت خدمات بین‌المللی، شما را برای داشتن یک حرفه‌ی موفق در صنعت خدمات یا گردشگری آماده می‌سازد. این صنعت با سرعت فوق‌العاده‌ای رو به رشد است و انتظار می‌رود بیش از 30 درصد مشاغل مرتبط با این رشته در جهان، تا سال 2022 افزایش یابد. صنعت گردشگری در حال تغییر مداوم است که البته ناشی از تغییر نیازها و تقاضاهای مشتریان است. این تغییرات به پیچیدگی نقش مدیر گردشگری می‌افزاید و به‌عنوان یک فارغ‌التحصیل بسیار ماهر این دوره، به شما در شرکت‌های مختلف سراسر جهان، نیاز فزاینده‌ای وجود خواهد داشت.

شغل‌های استراتژیک رشته گردشگری در هلند

به‌عنوان یک متخصص گردشگری و مدیریت خدمات، شما در یک صنعت پویا و مهیج، شغل‌های فعال و جذابی پیدا خواهید کرد. شما برای شغل مدیریت استراتژیک، اداره‌ی تمام بخش‌‌های خدمات ارائه‌شده، آموزش خواهید دید. شما از دید مشتری به توسعه‌ی ساختارهای سازمانی، استراتژی‌ها، فرایندها و فرهنگ‌های سازمانی کمک خواهید کرد. مشاغل موجود پس از فارغ‌التحصیلی برای شما، عبارت است از:

  • مدیر کل
  • رئیس تحقیق و توسعه
  • مدیر فروش و بازاریابی
  • مشاور سیاست‌های شرکت
  • مدرس/عضو هیات علمی
  • رهبر برنامه‌های دانشگاهی
  • مدیر منابع انسانی
  • کارآفرین

فرایند کلی تحصیل رشته گردشگری در هلند

برای پذیرش در این دوره‌ی کارشناسی ارشد، باید شرایط پذیرش را مطابق با قانون آموزش عالی هلند داشته باشید. برای یک دوره‌ی کارشناسی ارشد بین‌الملل در NHL Stenden، شما به یک مدرک لیسانس مربوطه نیاز دارید که حداقل باید معادل سطح NLQF 6/EQF 6 (چارچوب مدارک تحصیلی هلند/اروپا) و قابل‌مقایسه با مدرک لیسانس در هلند باشد. در کل، برای پذیرش در این دوره‌‌ی کارشناسی ارشد، به یک مدرک کارشناسی مربوطه (NLQF 6/EQF 6) از یک دانشگاه معتبر نیاز دارید. رشته‌های مربوط به تحصیل برای دوره‌ی کارشناسی ارشد رشته‌ی گردشگری و مدیریت خدمات بین‌الملل شامل رشته‌های مدیریت گردشگری، مدیریت گردشگری/اوقات فراغت/رویدادها، مطالعات اقتصادی و بازرگانی می‌باشد. وقتی برای دوره‌‌ی تحصیلی خاص در Studielink درخواست می‌دهید، مدارک شما توسط یک افسر پذیرش تحصیلی در بخش مدیریت دانشجویی مرکزی (CSA) در NHL Stenden ارزیابی می‌شود. CSA علاوه بر مدرک شما، انگیزه‌نامه و رزومه‌ی شما را نیز به‌عنوان بخشی از فرایند پذیرش‌تان بررسی می‌کند.

همه‌ی متقاضیان غیر اتحادیه‌ی اروپا/منطقه‌ی اقتصادی اروپا موظفند نمره‌ی آزمون مهارت زبان انگلیسی خود را با درخواست‌شان ارائه دهند تا نشان دهند مهارت‌های زبان انگلیسی آن‌ها برای موفقیت در تحصیل، در سطح بالایی قرار دارد. برای دانشجویانی که تحصیلات مقدماتی خود را در کشوری انجام داده‌اند که زبان انگلیسی، تنها زبان رسمی آموزش آن کشور است، می‌توان استثناءهایی قائل شد. اگر متقاضی حضور در یک دوره‌ی کارشناسی ارشد هستید و دارای مدرک کارشناسی مربوطه نیز می‌باشید و زبان انگلیسی به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی درسی امتحان نهایی شما گنجانده شده است، به آزمون دیگر زبان انگلیسی نیاز نیست. همین مورد در مورد دانشجویانی صدق می‌کند که گواهینامه‌ی عمومی تحصیلات متوسطه (سطوح O و A/AS با نمره‌ی کافی)، گواهینامه‌ی لیسانس اروپا (European Baccalaureate Certificate)، دیپلم لیسانس بین‌الملل (International Baccalaureate Diploma) یا یک دوره‌ی تحصیلی مرتبط با شغل IB را که کاملاً به زبان انگلیسی تدریس شده، در اختیار دارند.

متقاضیان دیگر باید همراه با درخواست خود، نتیجه‌ی آزمون معتبر زبان انگلیسی‌شان را بفرستند. دانشگاه علوم کاربردی NHL Stenden، چهار نوع آزمون زبان رسمی را مطابق با قوانین موجود برای دانشجویان خارجی در آموزش عالی هلند می‌پذیرد:

  • آیلتس آکادمیک با نمره‌ی 6.0 (با حداقل نمره‌ی 5.0 برای هر مهارت)
  • آزمون تافل، کسب نمره‌ی 550 (آزمون کاغذی)، 213 (آزمون کامپیوتری) یا 80 (آزمون اینترنتی).


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های شهر لاهه
دانشگاه های شهر لاهه

با داشتن گزینه های مختلفی برای تحصیل به راحتی میتوان فهمید چرا لاهه یکی از محبوب ترین شهرهای دانشجویی در هلند است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: