مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
5 دانشگاه برتر حقوق در هلند

5 دانشگاه برتر حقوق در هلند

با داشتن مرز با آلمان، بلژیک و دریای شمال، هلند در قلب اروپای غربی واقع شده است. در كنار آمستردام به‌ عنوان پایتخت معروف هلند، از سومین شهر بزرگ این کشور، لاهه، به‌عنوان شهر جهانی صلح و عدالت یاد می‌شود و حتی گاهاً آن را پایتخت حقوقی جهان نیز می‌نامند. با میزبانی از دیوان بین‌المللی دادگستری و بسیاری از دادگاه‌های بین‌ المللی دیگر، این فرصت برای دانشجویان آینده‌ی رشته‌ی حقوق وجود دارد که در مرکز حقوقی جهان و اروپا قرار بگیرند.

به‌ عنوان یکی از کشورهای تاسیس‌ کننده‌ی اتحادیه‌ی اروپا، هلند برای دهه‌ها در مرکز این عمل قرار داشته است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در چند تا از بهترین دانشکده‌های حقوقی هلند هستند، با چیزهای زیادی در این کشور روبرو می‌شوند: شگفتی‌های تاریخی، محیط‌های سرسبز و جمعیتی متنوع. مهم‌تر اینکه، رشد و تعالی دانشجویان با ارائه‌ی بهترین آموزش‌های حقوقی در اروپا همراه می‌شود. قرار داشتن در نزدیک بسیاری از دادگاه‌های بین‌ المللی جهان، به دانشجویان این اجازه را می‌دهد تا تجربه‌ی دست اول حرفه‌ی وکالت را از نزدیک ببینند.

با گزینه‌های محدود تحصیلی ارائه شده به دانشجویان انگلیسی‌ زبان (یا حتی استعدادهای چندزبانه‌ای که هیچ دانشی نسبت به زبان هلندی ندارند)، تسلط به زبان هلندی برای دانشجویان خارجی مهم است. بهترین دانشکده‌های حقوق در هلند اصولاً دروس خود را به‌ زبان هلندی تدریس می‌کنند، به‌استثنای چند موسسه‌ی آموزشی که رشته‌ی حقوق را به‌ زبان انگلیسی تدریس می‌کنند. با این وجود، حتی برای شهروندان خود هلند، همچنان یک رقابت شدید برای ورود به دانشکده‌های برجسته‌ی حقوق وجود دارد. داشتن تخصص علمی، همچون همیشه، برای ورود به این موسسات، یک عامل ضروری است.

دانشکده‌های برتر حقوق در هلند

دانشکده‌ی حقوق لیدن (Leiden Law School)

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی ارشد حقوق و دکترا

زبان آموزش: هلندی و انگلیسی

دانشکده‌ی حقوق لیدن با چهار قرن سابقه‌ی درخشان، همیشه در مدار موفقیت حرکت کرده است. به‌ سادگی قابل‌ فهم است که چرا این دانشکده تقریباً به‌ عنوان بهترین دانشکده‌ی حقوق در هلند شناخته می‌شود. دانشکده‌ی حقوق لیدن بر توسعه‌ی دانش دانشجویان نسبت به پیچیدگی‌های علم حقوق تمرکز می‌کند. با این حال، با داشتن یک پردیس در لیدن و پردیس دیگر در شهر لاهه، دانشجویان این فرصت را پیدا می‌کنند که خود را در یکی از جهانی‌ترین و متنوع‌ترین موسسات آموزشی حقوق در جهان غرق کنند.

با داشتن یک برنامه‌ی تحصیلی و آموزشی مناسب، دانشکده‌ی حقوق لیدن قصد دارد اخلاق کاری و نظم را در حرفه‌ی وکالت به دانشجویان خود آموزش دهد. در هر حال، بخش عمده‌ای از برنامه‌ی آموزشی این دانشگاه، متناسب با نیازهای بازار كار همیشه در حال تغییر است. این جزئیات و تمایل به فهم نیازهای دانشجویان و فارغ‌ التحصیلان است که این دانشکده را به یکی از بهترین دانشکده‌های حقوق در هلند تبدیل ساخته است.

دانشگاه آمستردام (University of Amsterdam)

دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی ارشد حقوق، PPLE و دکترا

زبان آموزش: انگلیسی

آمستردام، پایتخت هلند، در سطح بین‌الملل با کانال‌های آبی، معماری پیچیده و نواحی شهری پُر از رنگ و نور خود و همچنین برای داشتن دانشکده‌ی حقوق شگفت‌ انگیز خود در دانشگاه آمستردام شناخته شده است. با جای گرفتن در رتبه‌ی دوم فهرست Times Higher Education (THE) و قرارگیری در قلب یک شهر جهانی همچون آمستردام، دانشجویان سراسر جهان برای تحصیل در رشته‌ی حقوق به این دانشگاه می‌آیند که دائماً سعی می‌کند جزو بهترین‌ها باشد. دانشجویان ابتدا از دوره‌ی بین‌ رشته‌ای PPLE  شروع می‌کنند و سپس به شاخه‌های تخصصی می‌روند.

با توجه به ذات تکثرگرای آمستردام، تحصیلات در دانشکده‌ی حقوق دانشگاه آمستردام عمدتاً به‌ زبان انگلیسی انجام می‌شود. با این حال، آن‌ها قوانین هلند را با جزئیات کامل پوشش می‌دهند.




دانشگاه اوترخت (Utrecht University)

دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی ارشد حقوق، MA

زبان آموزش: هلندی و انگلیسی

دانشکده‌ی حقوق دانشگاه اوترخت در سال 1636 تاسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین موسسات تحقیقاتی دولتی در هلند به‌حساب می‌آید. با پرورش تعدادی از برندگان جایزه‌ی نوبل و جایزه‌ی اسپینوزا، واضح است که سابقه‌ی قدیمی این دانشگاه، به‌هیچ عنوان اتفاقی نیست. دانشکده‌ی حقوق نیز از این موفقیت مستثنی نیست. با بهره‌ گیری از یک برنامه‌ی آموزشی قوی، دانشجویان از قوانین محلی و بین‌ المللی آگاهی کسب می‌کنند. از آنجایی‌که دانشکده‌ی حقوق اوترخت با دانشکده‌های حقوق در دو کشور چین و کانادا ارتباطات آموزشی قوی دارد، دانشجویان این فرصت را دارند تا در برنامه‌‌ی تبادل دانشجو با این موسسات قرار بگیرند و تحصیلات خود را در رشته‌ی حقوق بین‌ الملل ادامه دهند.

اگرچه اکثر دوره‌های کارشناسی در دانشگاه اوترخت اصولاً به زبان هلندی تدریس می‌شود، دانشکده‌ی حقوق چندین دوره‌ی کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی تدریس می‌کند.

دانشکده‌ی حقوق تیلبورگ (Tilburg Law School)

دوره‌های تحصیلی برگزار شده: کارشناسی حقوق، کارشناسی، کارشناسی ارشد حقوق، MSc و دکترا

زبان آموزش: هلندی و انگلیسی

دانشکده‌ی حقوق تیلبورگ، یک دانشکده‌ی تازه‌ تاسیس است که در طول 80 سال فعالیت خود، رشد فزاینده‌ای را به خود دیده و به‌ شهرت جهانی رسیده است. با داشتن یک برنامه‌ی آموزشی پیشرفته، دانشجویان مهارت‌های خود را در رشته‌ی حقوق تقویت می‌کنند. دانشکده‌ی حقوق تیلبورگ درصدد است که همیشه پیشگام در نوآوری‌ها باشد و بی‌شک یکی از بهترین دانشکده‌های حقوق در هلند است.

دانشگاه ماستریخت (Maastricht University)

دوره‌های تحصیلی ارائه شده: کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد حقوق و دکترا

زبان آموزش: انگلیسی و هلندی

دانشکده‌ی حقوق دانشگاه ماستریخت با روش منحصر به‌ فرد آموزش مبتنی بر مسئله (PBL)، به پیشرفت‌های زیادی در سطح بین‌الملل رسیده است. با استفاده از روش آموزش یک به یک و ارائه‌ی دانشجو، دانشجویان رشته‌ی حقوقی که به‌ دنبال یک تجربه‌ی یادگیری عملی هستند، نیازی به درنگ بیشتر برای تحصیل در این دانشکده ندارند. با حضور در جلسات دادگاه‌های داخلی و بین‌المللی، دانشجویان می‌توانند دانش حقوقی خود را ارتقاء دهند تا تجربه‌ی وکالت موفق خود را پس از فارغ‌ التحصیلی تضمین کنند. روش‌های آموزشی برجسته‌ای که این دانشکده استفاده می‌کند، آن را جزو مدارس برجسته‌ی رشته‌ی حقوق در هلند قرار داده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هفت دلیل برای تحصیل در هلند
هفت دلیل برای تحصیل در هلند

دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به هلند می آیند. در سال های 2014-2015، دانشجویان بین المللی از 154 کشور مختلف، عموماً آلمان، چین، بلژیک، ایتالیا و اسپانیا به این کشور آمدند. اغلب دانشگاه های هلندی انجمن های دانشجویان بین المللی داشته که به آن ...

بیشتر بخوانید
شهر لاهه
شهر لاهه

لاهه(دن هاگ) سومین شهر بزرگ هلند است، پارلمان این کشور در این شهر قرار دارد .همچنین با تدریس رشته های متنوع در هر دوره ی آموزشی، انتخابی مناسب برای دانشجویان سراسر دنیا است.اگرچه پارلمان در شهر لاهه قرار دارد و تصمیم گیری درباره ی آینده ی کشور در این شهر ا ...

بیشتر بخوانید
شهر روتردام
شهر روتردام

روتردام دومین شهر بزرگ هلند در استان هلند جنوبی است. بندر نوتردام که غالبا از آن به عنوان 'دروازه به اروپا' یاد میشود , و و یکی از بزرگترین بندرگاه ها در قاره ی اروپا است.بیش از 600000 نفر در این شهر زندگی میکند و بیش از 1میلیون نفر در این کلان شهر بزرگ هس ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: